Moni kokenut ja aidosti todella osaava yrittäjä harmittelee, kun markkinoille saapuu kovaäänisiä vielä vihreitä yrittäjiä, joilta puuttuu vastaava ammattitaito. Nuoremmat tulevat markkinoille ”takki auki” ja monesti aktiivinen esilläolo auttaakin nopeassa markkinoillepääsyssä. Vanhat konkarit tietävät, ettei nuorempi yksinkertaisesti pysty tarjoamaan samaa, mutta saattavat menettää asiakkaita nuoremmalle. Tässä tilanteessa vanhemman yrittäjän tulee tarkistaa oma markkinointiviestintänsä. Onko se a) riittävän laajaa ja monikanavaista b) tuodaanko siinä selkeästi esille valtava ammattitaito? Fakta kun on se, että asiakas on usein kykenemätön tekemään vertailua. Harva asiakas ymmärtää tarkistaa yrittäjän taustat ja oletus tuntuu olevan, että kerran tyyppi toimii yrittäjänä, hän on osaava. Läheskään aina tilanne ei valitettavasti ole tämä.